Bij je opstart als zelfstandig thuisverpleegkundige komt heel wat kijken. Eén van de aspecten is het aanschaffen van een softwarepakket, al dan niet met extra hardware.
Maar een thuisverpleegkundige is geen softwarespecialist. Bovendien heb je vast wel wat beters te doen dan functionaliteiten uit te zoeken. Daarom beantwoorden we hieronder voor jou de meest gestelde vragen van startende thuisverpleegkundigen.
Het hangt ervan af. Om CareConnect Nurse te gebruiken, moet je toestel aan strenge systeemvereisten doen (voldoende RAM, een sterke processor …). Hoe dan ook: als eerste stap maken wij altijd een inventaris van wat je al hebt en eventueel nog nodig hebt.
Absoluut. In ons totaalpakket zit ook mobiele ondersteuning via de app CareConnect Nurse Go. Zo heb je overal en vanaf elk toestel tot je geplande huisbezoeken en de actuele data van jouw patiënten. Bovendien bieden we je een laptop met daarop alle software én een ingebouwde kaartlezer. Die laptop is sterk genoeg voor verplaatsingen, en tegelijk licht en compact.
Yes. Je kan daarvoor gebruikmaken van onze mobiele applicatie CareConnect Nurse Go.
Dat kan je niet zelf maar we komen graag langs voor een demo.
Neen. Wij leveren laptops waarop onze software (CareConnect Nurse) volledig geïnstalleerd is. Vraag je daar nog grote onderdelen hardware bij, dan komen we die ter plaatse bij jou installeren. Met vragen kan je steeds terecht bij onze support service.
Jazeker, ook dan kunnen wij je al van de nodige soft- en hardware voorzien.
Ja, hoewel we wel Windows aanraden. De reden? Apple heeft zeer fijne, lichte laptops. Die zijn minder geschikt voor veel verplaatsingen en hebben ook geen ingebouwde kaartlezer.
Op defecte onderdelen geniet je garantie. Onvoorspelbare schade, zoals een crash van je laptop, wordt gedekt met een onderhoudscontract. Wij herstellen dan je laptop en geven je een vervangtoestel mee. Je software draait in de cloud en is dus nooit aan vervanging toe.